BDAR

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika


Gauta paramos lėšų suma:
80 486,00 Eur
Projekto įgyvendinimo trukmė:
2024-01-01 - 2025-06-30
Pavadinimas:
Lietuvos kaimo plėtros 2014- 2020 metų programos priemonės viešinant Lietuvos etnografinių regionų etnokultūrinio turizmo paslaugas kaime
Projekto numeris
PLKT-PK-23-2-04958-PR001
Priemonė ir/arba veiklos sritis:
KPP priemonė „Techninė pagalba“ veiklos sritis „Lietuvos kaimo tinklas“
Projekto vykdytojas:
Turizmo rinkodaros asociacija
Įgyvendinimo vietos:
Alytaus r. (Alytaus apskr.), Vilniaus r. (Vilniaus apskr.), Klaipėdos r. (Klaipėdos apskr.), Utenos r. (Utenos apskr.), Telšių r. (Telšių apskr.), Šilutės r. (Šilutės apskr.), Ukmergės r. (Vilniaus apskr.), Plungės r. (Telšių apskr.), Anykščių r. (Utenos apskr.), Ignalinos r. (Utenos apskr.), Zarasų r. (Utenos apskr.), Kazlų Rūdos r. (Marijampolės apskr.), Rietavo r. (Telšių apskr.), Pagėgių r. (Tauragės apskr.), Kalvarijos sav. (Marijampolės apskr.)

Projekto aprašymas

Projekto tikslas: skatinti kaimo edukacinių veiklų, kultūros ir tradicinių amatų, kaip smulkaus verslo plėtrą, pasinaudojant Kaimo plėtros programos teikiamomis galimybėmis kaime ne žemės ūkio smulkaus verslo, tame tarpe Etnokultūrinio turizmo paslaugų plėtrai, išsaugojant ir populiarinant Lietuvos etnografinių regionų: Aukštaitijos, Dzūkijos, Mažosios Lietuvos, Suvalkijos, Žemaitijos  istorinį ir kultūrinį savitumą. Projektu siekiama  populiarinti KPP priemones: „Parama ekonominės veiklos pradžiai kaimo vietovėse"; „Parama investicijoms, skirtoms ne žemės ūkio veiklai kurti ir plėtoti",  „Parama investicijoms į visų rūšių mažos apimties infrastruktūrą",  „Parama investicijoms į kaimo kultūros ir gamtos paveldą, kraštovaizdį", „LEADER programa“ , „Bendradarbiavimas“. 

Projekto uždaviniai:

  1. Informuoti tikslinę auditoriją - Lietuvos etnografiniuose regionuose (Aukštaitijos, Dzūkijos, Suvalkijos,  Mažosios Lietuvos, Žemaitijos) veikiančius kaimo turizmo paslaugų teikėjus, profesionalius meno kūrėjus, tradicinių amatų puoselėtojus, individualius gidus ir kitus veiklius kaimo žmones su KPP priemonėmis, tinkamomis pasinaudoti jų profesionalioje veikloje;  
  2. Viešinti KPP gerąją patirtį, aplankant ir pristatant subjektus, įsisavinusius ar įsisavinančius KPP paramą; 
  3. Sukurti skaitmenines informavimo priemones visuomenei bei galimiems pareiškėjams kaime, skatinančias imtis ne žemės ūkio veiklos, skatinti galimus pareiškėjus teikti paramos paraiškas ir įgyvendinti projektus, finansuojamus iš KPP lėšų. 
  4. Gerinti Lietuvos etnografinių regionų įvaizdį ir kaimo ekonominę plėtrą gyventojams ir turistams. 

Komunikacijos priemonės:

  1. Teminiai renginiai: seminarai – 5 vnt. 
  2. KPP viešinimo akcijos: Tarptautinė turizmo paroda ADVENTUR 2024 m. ir 2025 m.  
  3. Audiovizualinė produkcija – 5 vnt. 
  4. Elektroniniai leidiniai – 2 vnt. 

Projekto įgyvendinimo vieta:

Lietuvos etnografiniuose regionuose: Aukštaitijoje, Dzūkijoje, Mažojoje Lietuvoje, Suvalkijoje, Žemaitijoje. 

Alytaus rajono savivaldybė, Ignalinos rajono savivaldybė, Kazlų Rūdos savivaldybė, Kalvarijų savivaldybė, Pagėgių rajono savivaldybė, Šilutės rajono savivaldybė, Klaipėdos rajono savivaldybė, Telšių rajono savivaldybė, Plungės rajono savivaldybė, Rietavo rajono savivaldybė, Vilniaus rajono savivaldybė, Širvintų rajono savivaldybė, Ukmergės rajono savivaldybė, Anykščių rajono savivaldybė, Utenos rajono savivaldybė, Zarasų rajono savivaldybė.

Rezultatai

  • Pravesti 5 teminiai renginiai, juose dalyvavo 175 dalyvis.
  • Pravesta tarptautinė dviejų dienų konferencija, dalyvavo 60 dalyvių.
  • Dalyvauta ADVENTUR turizmo parodoje 2024 ir 2025 metais, bendras pasiektas tikslinis lankytojų skaičius(dalyvavo stende dalyvių vykdomose edukacijose), dalyvavo  400 dalyvių. 
  • Sukurti 5 video filmai, kiekvieno trukmė 5 min, apie kiekvieną (5) etnografinį regioną.
  • Sukurti 2 elektroniniai leidiniai „Mažoji Lietuva, Suvalkija, Žemaitija“ ir „Aukštaitija, Dzūkija“.
  • Projekto metu pademonstruotos įvairios skaitmeninės viešinimo priemonės bei teminių renginių metu įtrauktas mokymas kaip atlikti teikiamų paslaugų sklaidą.

 

Naudingumas

Pastebėta nauda, kad dalyviai daugiau sužinojo apie skaitmeninės reklamos priemones. Svarbu, kad viešinimas turi vykti nuolat.

Viešinimas

Sukurta audiovizualinė produkcija viešinama YouTube kanale: https://www.youtube.com/@turizmorinkodarosasociacij8440/videos ir Tinklalapyje https://tura.lt/.

2024 m. spalio mėn-2025 m. kovo mėn. 2 elektroninių leidinių sukūrimas ir  jų viešinimas skaitmeniniame kanale: https://issuu.com/lithuaniamagazine ir socialiniuose tinkluose:

  • https://www.facebook.com/TurizmoRinkodarosAsociacija,
  • https://www.facebook.com/lithuaniamagazine,
  • https://www.instagram.com/lithuaniamagazine.


Su audiovizualine produkcija galite susipažinti žemiau pateiktose nuorodose:

Suvalkijos turistinių paslaugų teikėjai

Žemaitijos turistinių paslaugų teikėjai

Aukštaitijos turistinių paslaugų teikėjai

Dzūkijos turistinių paslaugų teikėjai

Mažoji Lietuva turistinių paslaugų teikėjai